HİTİTBET'e Giremiyorum ? (Hititbet'e Giriş Yöntemi)



HİTİTBET'e GİRİŞ İÇİN BURAYA TIKLA!

NOT : Üstteki linke tıkladıktan sonra, 5 saniyelik geri sayımın bitmesini bekleyin ve daha sonra
"Reklamı Geç" yazısına tıklayın. Hititbet açılacaktır.

Evet arkadaşlar gelelim meşhur hititbet sitemize.
Benim için meşhur çunku iddaadan para kazanmaya burası sayesinde başladım. ($)
(Konuyu yanlış yere açtıysam ustadlar bi zahmet taşıyabilirler )

Öncelikle ben nasıl kimlerden ögrendim burayı bi önbilgi vereyim.
Futbolyorum.com Sitesinde adminim.(ordaki nick: MilanBaros (Her nekdr fanatik beşiktaşlı olsamda :) ) 2008'den beri oraya uyeyim. çok guzel bi forumdur. Fakat eski tadı kalmadı artık belli gruplar dagaldi vs. artık eski tadı yok. Belki yine eskisi gibi olur bunu zaman gostercek.
Gelelim konuya orası iddaa sitesi oldugu için %90 ' bayiden vs oynamaz. İşte betson bet35 hititbet tarzı yerlerden oynar. Banada ordaki arkadaşlar sayesinde vesile oldu.

Benim buraya uye olmamdaki en buyuk etken ise Kredi Kartının zorunlu olmaması.
İş bankası vadesiz hesabımla Cepbank havale sistemini kullanarak yapabilceigmi ögrenince hemen atladım diyeilbirim. 3-4 Senedir de burayı kullanıyorum.

Hititbet ile bayi arasındaki farklar ;
İlk aklıma gelenleri yuzeysel sıralayım :
1- Hititbet te oranlar bayiye göre oldukça yuksek. (Bugunden örnek verirsek bayide M.city oranı 1.40 iken Hititbette 1.60) (bu az gibi goruneiblir belki ama işte oyle deigl. Bu cok buyuk bir fark çünkü 4 maç yanyana bi kombine kupon yaptginizda bayide 1e 3 veren hititte 1e 5 veriyor. Örnek 10 misli yaptıgıızda bayide 30TL kaznaırken hititbet te 50 TL kazanmış oluyorsunuz.  ($) ($) )
2- Hititbet te 1,5 Üstü - 2,5 Üstü - 3,5 Üstü - 1,5 Altı - 2,5 Altı - 3,5 Altı bahislri mevcut. Bayide 1,5 Üstü ve 3,5 altı diye bir seçenek yok.
3- Hititbette bazı maçlara İlk Yarı 1,5 gol üstü - 0,5 altı vs seçenekler açılıyor.Bayide bunlarda yok .
4- Hitibette Sistem 4-5 oynadıgnızda kupon degeri 5 TL dir. bayide 6 TL. (Siz yine hititbette 6 -7-8-9 kaç istiyorsnaız yatıraiblirsiniz 5 üstü yatırgınızda kupon ona göre çarpılır.)
5- Hititbette Canlı Bahis seçenegi var. (ben pek canlı oynamıyorum daha çok 100 misli ve uzreri oynayan kişilerin tercih ettigi bir sistem bence. nadiren tenis vs oynadıgımda oluyor.)
Bu seçenekler daha çogaltılaiblir ilk aklıma gelenlri yazdım.


HİTİTBET'e GİRİŞ İÇİN BURAYA TIKLA! 

Bildiğiniz gibi Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne ait olan Hititbet bahis sitesine erişim Türkiye'den engellenmiş durumda.Çünkü Hititbet'teki yüksek oranlar bahisçilere daha cazip geldiğinden Türkiye'de yasal olan "iddaa" bahis oyunu oynanmıyor.Devlet, vergi yoluyla İddaa'dan para kazandığı için, bahis severleri iddaa oynamaya yöneltmek için Hititbet'in erişimini Türkiye'den engellemek zorunda kalmışlar ve kısmende olsa başarılı olmuşlar diyebiliriz. 


Ama yasaklara rağmen DNS Ayarı yoluyla yada vtunnel benzeri proxy siteleri yada daha farklı yöntemlerle yasaklı sitelere girilebilmekte.Ama hititbet sitesine giriş bu yöntemlerden çok daha farklı.Ekstra uğraş gerektirmez. 

Çünkü ;

Hititbet sitesinin kendine ait IP adresi ile siteye ulaşmak mümkün..DNS Ayarı yada diğer proxy sitelerine gerek duymadan çok kolay bir şekilde girilebiliyor. 

Örneğin : Siteye girmek için buraya tıklayın ... fakat siteye girmeyecek ve mahkeme kararı ile engellenmiştir yazısı ile karşı karşıya kalacaksınız.. 

Ama siteye girmek için BURAYA TIKLA'san siteye rahatlıkla girebilirsin biraz şaşırtıcı olabilir ama aslında çok kolay bir yöntemi var.. 

Normalde siteye ait olan IP adresi şu : 212.175.249.167 

Fakat bu adresi şu şekilde yazınca siteye rahatlıkla girebilirsiniz .. 

http://212.175.249.167/index.jsp 

Ama siz uzun uzun yazıp uğraşmayın diye ben zaten direk link olarak ekledim zaten. ;) Tıkla, gir! :) 

 
 Hitibet İle İlgili Bir Açıklama  - [ Burayı Kesinlikle Okuyun]
 Adını vermek isteyemen bazı arkadaşlarımız arkadaşımız konu altına yorum yazarak Hititbet sitesi ile ilgili bazı bilgiler vermişler. Bende o bilgilerden iki tanesini gerekli gördüğüm  için buraya ekledim.

İşte o bilgiler :

"Hititbet i aradım 212.175.249.167 ip adresi kıbrıs müsterilerine ayrılmıştır denildi bilginiz olsun ordan yapılan cep bank işlemleri kabul edilmiyor.DNS değiştirip www.hititbet.com'dan girmemiz söylendi."

Başka bir arkadaş ise şunu belirtmiş : 
 "KKTC’de kurulu ve lisanslı olan şirketlerden Hititbet.com, İngiltere’ye bağlı Alderney hükümetinin verdiği bahis lisansını almaya hak kazandı ve bunun ardından Türkçe ile İngilizce sitelerinin adreslerinde değişikliğe gitti.

Bugünden itibaren Türk müşterilerin 
tr.hititbet.com adresinden Hititbet hesaplarına giriş yapması gerekiyor. Bu site eskiden olduğu gibi KKTC devletinin denetimi altında. Yabancı müşteriler ise www.hititbet.com adresinden İngilizce Hititbet sayfasını kullanacaklar. İngilizce sayfa ise Alderney bahis komisyonunun verdiği 44C1&C2 nolu lisans ile hizmet veriyor.

Lisans anlaşması gereği İngilizce sitede Oyunlar, At ve Tazı yarışı bölümleri bulunmuyor. Bu bölümler sadece Türkçe sayfada yer alacak.
 "

 

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Site Kayit * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * İndirim Ariyorum * Yemek Tarifi * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * Memur Blog * Bebek Vadisi * Dinle123 * 1 Baksana * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * Veda Dizisi * Yeni Vadi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI* ARIYORDUM * Ekonomi * Sigorta Kasko * World Cup 2014 * Ödev Ariyordum * Şifa Ariyordum * Telefon Ariyordum * mersin 2013 olimpiyatları * Akvaryum Ariyordum * Radyo Ariyordum * Canli Yayin Ariyordum * Fikra Ariyordum * Örgü Dantel Ariyordum * Otomobil Ariyordum * Birşey Ariyordum * Canli Yayin Ariyordum * Tarif Ariyordum * iş Ariyordum *

Bu blogdaki popüler yayınlar

+40 +407 Nerenin hangi ülkenin kodu ?

En iyi Viski Markaları En çok Satan Viskiler