+40 +407 Nerenin hangi ülkenin kodu ?

Romanya’dan +407 Kodu ile arayan dolandırıcılara dikkat !
Az önce +407 kodu ile başlayan bir numaradan cevapsız çağrı aldım merak edip araştırdım..
Son günlerde herkesin başının belası olan dış ülkelerden cep telefonlarına olan çağrılar, genellikle insanları hatlarını yurt dışı aramalara kapatmaya sevkediyor. Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamalar doğrutulsunda yabancı ülkelerden sizi arayan ya da çağrı bırakan kişilere kesinlikle geri dönmemeniz konusunda uyarılıyor.


Merak edip araştırdım..

Son günlerde herkesin başının belası
olan dış ülkelerden cep telefonlarına
olan çağrılar, genellikle insanları
hatlarını yurt dışı aramalara
kapatmaya sevkediyor. Emniyet Genel
Müdürlüğü tarafından yapılan
açıklamalar doğrutulsunda yabancı
ülkelerden sizi arayan ya da çağrı
bırakan kişilere kesinlikle geri
dönmemeniz konusunda uyarılıyor. Bu
kişiler sizi arayarak ” Falanca
ülkedeyim, seni çok beğendim, 100$
gönderirsen Türkiye’ye gelmek
istiyorum ” şeklindeki yalanlarla hem
kontörlerinizi hemde paralarınızı
alıyor. Genellikle Romanya’dan gelen
( +40 telefon kodu ) bu aramalara
kesinlikle yanıt vermeyin veya geri
dönüş yapmayın.
+407 ile başlayan bir telefon kodu
bulunmamaktadır.
Fakat +40 Romanyanın telefon
kodudur.

Ve geri aradığınız takdirde yurtdışı tarifesinden ücretlendirilirsiniz, buda milyarları bulan telefon faturalarını beraberinde getirir.
GSM operatörlerininde bi parmağı olabilir.

Bu kişiler sizi arayarak ” Falanca ülkedeyim, seni çok beğendim, 100$ gönderirsen Türkiye’ye gelmek istiyorum ” şeklindeki yalanlarla hem kontörlerinizi hemde paralarınızı alıyor. Genellikle Romanya’dan gelen ( +40 telefon kodu ) bu aramalara kesinlikle yanıt vermeyin veya geri dönüş yapmayın.
+407 ile başlayan bir telefon kodu bulunmamaktadır.
Fakat +40 Romanyanın telefon kodudur.

Romanya (Romania)
Bulunduğu Kıta : Avrupa
Başkenti : Bükreş
Resmi Dil(ler) : Rumence
Para Birimi : Rumen Leyi
Yüzölçümü : 238,391 km2
Nüfusu : 19,043,767
Ülke Plaka Kodu : RO
Telefon Kodu : +40
Alan Adı Uzantısı : .ro
İngilizcesi : Romania


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Site Kayit * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * İndirim Ariyorum * Yemek Tarifi * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * Memur Blog * Bebek Vadisi * Dinle123 * 1 Baksana * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * Veda Dizisi * Yeni Vadi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI* ARIYORDUM * Ekonomi * Sigorta Kasko * World Cup 2014 * Ödev Ariyordum * Şifa Ariyordum * Telefon Ariyordum * mersin 2013 olimpiyatları * Akvaryum Ariyordum * Radyo Ariyordum * Canli Yayin Ariyordum * Fikra Ariyordum * Örgü Dantel Ariyordum * Otomobil Ariyordum * Birşey Ariyordum * Canli Yayin Ariyordum * Tarif Ariyordum * iş Ariyordum *

Bu blogdaki popüler yayınlar

En iyi Viski Markaları En çok Satan Viskiler

HİTİTBET'e Giremiyorum ? (Hititbet'e Giriş Yöntemi)